Gwarancja towarów
Gwarancja dla towarów
Wszystkie produkty posiadają gwarancje producenta, realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów na terenie Polski.
Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
W przypadku niektórych produktów, karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania ( np. produkty marki AMICA ). Nasi pracownicy nie otwierają tak zapakowanych produktów. W takich przypadkach karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Do tych produktów nasi pracownicy wraz z fakturą VAT dołączają specjalne naklejki z logo naszej firmy, które należy wkleić do karty gwarancyjnej po otwarciu urządzenia. Jeśli nie znajdziesz naklejek lub w przypadku, gdy gwarancja nie jest podstemplowana a wymaga tego serwis prosimy o zgłoszenie tego faktu do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podczas kontaktu prosimy o podanie numeru faktury VAT lub numeru zamówienia.