• Język: Polski Polski
  • zmień

Język:

Schowek (0)
Infolinia pn - czw. 9:00 - 18:00, pt. 9:00 - 17:00   | (22) 877 77 77 ( 22) 877 77 780 801 011 977
0.00 zł

0 szt.

Zamówienie w realizacji

Portfele korzyści

Portfele korzyści

Co zrobić gdy:

  • pęka płyta indukcyjna od upadku ciężkiej patelni, bo przechodził Partner i niechcący wytrącił z ręki ?
  • pęka szyba piekarnika lub kuchni wolnostojącej, gdy dziecko bawiło się ciężkim metalowym samochodzikiem, który przez przypadek trafia w szybę ?
  • uszkadza się front ulubionej lodówki podczas imprezy, ktoś z uczestników imprezy został popchnięty i uderzył łokciem i zrobiło się wgniecenie ?
  • woda wycieka z lodówki a gwarancja 2 letnia się skończyła ?
  • pęka szyba pralki w piątek wieczorem, gdy sterta prania czeka na weekend ?

Takich i innych przypadków jest wiele. Z takimi problemami spotykamy się my użytkownicy kuchni codziennie. Dlatego warto ubezpieczyć swój sprzęt AGD od wszelkich nieszczęśliwych wypadków, przy relatywnie niedużych kosztach zyskują Państwo spokój.

Portfele korzyści są to pakiety usług, za pośrednictwem których mogą Państwo zyskać również rabat. Wystarczy dodać produkt do koszyka, wybrać wariant gwarancji a rabat naliczy się automatycznie.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami (22) 877 77 77 lub 0 801 011 977

 

 

Dodatkowa gwarancja to umowa ubezpieczenia zawarta z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przy udziale sklepu AGDsmart.pl. Szczegóły zawarcia umowy znajdują się w Warunkach Ubezpieczenia.


POBIERZ WARUNKI UBEZPIECZENIA EASYPROTECT

Dodatkowa gwarancja – często zadawane pytania:

Jak mogę odróżnić sprawę ubezpieczeniową od sprawy gwarancyjnej bądź reklamacji?

Jeżeli Twój sprzęt przestał działać bez widocznego powodu, mogło to być spowodowane usterką funkcjonalną . W tego typu przypadkach, z reguły nie widać zewnętrznych uszczerbków. Roszczenia tego rodzaju są na ogół pokryte z tytułu gwarancji/prawa do reklamacji. Jeżeli gwarancja/prawo reklamacji nie wygasło, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Czy ubezpieczenie wpływa na prawa, które posiadam w związku z regulacjami prawnymi w zakresie ochrony praw konsumenckich?

Ubezpieczenie nie ma wpływu na prawa, które wynikają z przepisów prawnych dotyczących ochrony praw konsumenta. Jest ich dopełnieniem, które zapewnia, że masz wszechstronną ochronę.

Co się dzieje, gdy mój sprzęt popsuje się w wyniku nieszczęśliwego wypadku?

Jeżeli Twój sprzęt uległ nagłemu i nieprzewidzianemu wypadkowi to zawsze w pierwszej kolejności próbujemy go naprawić. Jeżeli ocenimy, że naprawa nie jest możliwa lub jest nieopłacalna to zapewnimy nowy sprzęt (o tych samych lub zbliżonych parametrach technicznych).

Co się dzieje gdy naprawa mojego sprzętu nie jest możliwa?

Jeżeli uszkodzenie jest zbyt duże, aby naprawić produkt, wymienimy go na identyczny. Otrzymasz produkt tego samego modelu i marki, jeżeli jest on nadal dostępny w sklepie. W przypadku, gdy przedmiotowy produkt nie jest już dostępny, otrzymasz produkt o najbardziej zbliżonych funkcjach ( porównamy specyfikacje techniczne ) . Jako klient masz możliwość podać nam, które specyfikacje techniczne są dla Ciebie najważniejsze

Ile kosztuje Polisa?

Koszt Polisy zależy od ceny sprzętu, okresu jej trwania oraz zakresu ubezpieczenia. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas - (22) 877 77 77

W jakim terminie mogę kupić ubezpieczenie?

Wariant podstawowy obejmujący naprawy sprzętu po gwarancji producenta można kupić w dniu zakupu sprzętu lub do 60 dni od daty jego zakupu. Wariant rozszerzony (obejmujący dodatkowo ochronę od przypadkowych uszkodzeń) można kupić wyłącznie w dniu zakupu.

Co jeśli zmienię zdanie?

Możesz zrezygnować z Polisy i otrzymać pełny zwrot składki do 30 dni (firmy 7 dni) od daty zakupu, pod warunkiem że nie zgłosiłeś w tym czasie szkody. Szczegóły postępowania zawarte są w dokumencie potwierdzającym zakup ubezpieczenia.

Co się dzieje z moim ubezpieczeniem, kiedy sprzęt zostaje wymieniony na nowy w czasie gwarancji producenta

Ochroną ubezpieczeniową zostanie objęty nowy sprzęt. Jeżeli wymiana miała miejsce w serwisie wymianę sprzętu należy zgłosić do CAS (nr tel. na polisie). Jeżeli wymiana sprzętu miała miejsce w sklepie, pracownik sklepu zajmie się aktualizacją danych. Okres ubezpieczenia dla nowego sprzętu jest taki sam jak określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienianego, z tym, że jego bieg rozpoczyna się od dnia wymiany sprzętu.

W przypadku ubezpieczenia zawierającego ochronę od przypadkowych uszkodzeń zostanie ona przeniesiona na nowy sprzęt w takiej części w jakiej nie była wykorzystana przy sprzęcie wymienianym.

Co zrobić w przypadku wystąpienia awarii

Awarię sprzętu można zgłosić za pośrednictwem intuicyjnego formularza zgłoś awarię lub poprzez infolinie

od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9:00 do 17:00
pod numerami telefonu

dla połączeń z numerów stacjonarnych:
801 009 419

dla połączeń z numerów komórkowych:
881 009 019

lub adresem mailowym:

info@easyprotect.pl

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Aktualności