• Język: Polski Polski
  • zmień

Język:

Schowek (0)
Infolinia pn - czw. 9:00 - 18:00, pt. 9:00 - 17:00   | (22) 877 77 77 ( 22) 877 77 780 801 011 977
0.00 zł

0 szt.

Zamówienie w realizacji

Tematy pomocy

Jak złożyć zamówienie?

 

  • Dodając wybrany produkt do koszyka, zdecyduj czy chcesz kontynuować zakupy ( naciśnij pole "kontynuuj zakupy" ) lub przejść do zawartości koszyka ( naciśnij pole "przejdź do koszyka" )
  • Będąc w koszyku możesz zmienić liczbę sztuk danego produktu wpisując w pole ilość i naciskając przycisk "przelicz", możesz również usunąć produkt z koszyka wciskając pole "usuń"
  • Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz jego numer w pole "kupon rabatowy" i wciśnij przycisk "sprawdź"
  • Wybierz formę dostawy i płatności zaznaczając odpowiednie pole, następnie przejdź do dalszego kroku zamówienia wciskając przycisk "przejdź dalej"
  • Wprowadź dane adresowe wraz z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail
  • Jeśli dane do faktury VAT różnią się od danych dostawy odznacz pole "dane do faktury" i wprowadź poprawne dane.
  • Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie możesz je założyć wpisując własne hasło w pole "zdefiniuj hasło" następnie "powtórz hasło"
  • Zaznacz pola obowiązkowe dotyczące znajomości regulaminu oraz pole dotyczące przetwarzania danych osobowych
  • Następnie wciśnij przycisk "dalej"
  • W kolejnym kroku możesz wypełnić krótką ankietę oraz wpisać uwagi do zamówienia w polu "uwagi do zamówienia"
  • Aby zakończyć proces składania zamówienia wciśnij przycisk "wyślij zamówienie"

 

Portfele korzyści

Co zrobić gdy:

  • pęka płyta indukcyjna od upadku ciężkiej patelni, bo przechodził Partner i niechcący wytrącił z ręki ?
  • pęka szyba piekarnika lub kuchni wolnostojącej, gdy dziecko bawiło się ciężkim metalowym samochodzikiem, który przez przypadek trafia w szybę ?
  • uszkadza się front ulubionej lodówki podczas imprezy, ktoś z uczestników imprezy został popchnięty i uderzył łokciem i zrobiło się wgniecenie ?
  • woda wycieka z lodówki a gwarancja 2 letnia się skończyła ?
  • pęka szyba pralki w piątek wieczorem, gdy sterta prania czeka na weekend ?

Takich i innych przypadków jest wiele. Z takimi problemami spotykamy się my użytkownicy kuchni codziennie. Dlatego warto ubezpieczyć swój sprzęt AGD od wszelkich nieszczęśliwych wypadków, przy relatywnie niedużych kosztach zyskują Państwo spokój.

Portfele korzyści są to pakiety usług, za pośrednictwem których mogą Państwo zyskać również rabat. Wystarczy dodać produkt do koszyka, wybrać wariant gwarancji a rabat naliczy się automatycznie.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami (22) 877 77 77 lub 0 801 011 977

 

 

Dodatkowa Gwarancja

AgdDesign współpracuje z firmą EasyProtect dostarczającą usługę dodatkowej gwarancji

 

EASY PROTECT

 

Dodatkowa gwarancja to umowa ubezpieczenia zawarta z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przy udziale sklepu AGDsmart.pl. Szczegóły zawarcia umowy znajdują się w Warunkach Ubezpieczenia.
POBIERZ WARUNKI UBEZPIECZENIA EASYPROTECT

Dodatkowa gwarancja – często zadawane pytania:

Jak mogę odróżnić sprawę ubezpieczeniową od sprawy gwarancyjnej bądź reklamacji?

Jeżeli Twój sprzęt przestał działać bez widocznego powodu, mogło to być spowodowane usterką funkcjonalną . W tego typu przypadkach, z reguły nie widać zewnętrznych uszczerbków. Roszczenia tego rodzaju są na ogół pokryte z tytułu gwarancji/prawa do reklamacji. Jeżeli gwarancja/prawo reklamacji nie wygasło, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Czy ubezpieczenie wpływa na prawa, które posiadam w związku z regulacjami prawnymi w zakresie ochrony praw konsumenckich?

Ubezpieczenie nie ma wpływu na prawa, które wynikają z przepisów prawnych dotyczących ochrony praw konsumenta. Jest ich dopełnieniem, które zapewnia, że masz wszechstronną ochronę.

Co się dzieje, gdy mój sprzęt popsuje się w wyniku nieszczęśliwego wypadku?

Jeżeli Twój sprzęt uległ nagłemu i nieprzewidzianemu wypadkowi to zawsze w pierwszej kolejności próbujemy go naprawić. Jeżeli ocenimy, że naprawa nie jest możliwa lub jest nieopłacalna to zapewnimy nowy sprzęt (o tych samych lub zbliżonych parametrach technicznych).

Co się dzieje gdy naprawa mojego sprzętu nie jest możliwa?

Jeżeli uszkodzenie jest zbyt duże, aby naprawić produkt, wymienimy go na identyczny. Otrzymasz produkt tego samego modelu i marki, jeżeli jest on nadal dostępny w sklepie. W przypadku, gdy przedmiotowy produkt nie jest już dostępny, otrzymasz produkt o najbardziej zbliżonych funkcjach ( porównamy specyfikacje techniczne ) . Jako klient masz możliwość podać nam, które specyfikacje techniczne są dla Ciebie najważniejsze

Ile kosztuje Polisa?

Koszt Polisy zależy od ceny sprzętu, okresu jej trwania oraz zakresu ubezpieczenia. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas - (22) 877 77 77

W jakim terminie mogę kupić ubezpieczenie?

Wariant podstawowy obejmujący naprawy sprzętu po gwarancji producenta można kupić w dniu zakupu sprzętu lub do 60 dni od daty jego zakupu. Wariant rozszerzony (obejmujący dodatkowo ochronę od przypadkowych uszkodzeń) można kupić wyłącznie w dniu zakupu.

Co jeśli zmienię zdanie?

Możesz zrezygnować z Polisy i otrzymać pełny zwrot składki do 30 dni (firmy 7 dni) od daty zakupu, pod warunkiem że nie zgłosiłeś w tym czasie szkody. Szczegóły postępowania zawarte są w dokumencie potwierdzającym zakup ubezpieczenia.

Co się dzieje z moim ubezpieczeniem, kiedy sprzęt zostaje wymieniony na nowy w czasie gwarancji producenta

Ochroną ubezpieczeniową zostanie objęty nowy sprzęt. Jeżeli wymiana miała miejsce w serwisie wymianę sprzętu należy zgłosić do CAS (nr tel. na polisie). Jeżeli wymiana sprzętu miała miejsce w sklepie, pracownik sklepu zajmie się aktualizacją danych. Okres ubezpieczenia dla nowego sprzętu jest taki sam jak określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienianego, z tym, że jego bieg rozpoczyna się od dnia wymiany sprzętu.

W przypadku ubezpieczenia zawierającego ochronę od przypadkowych uszkodzeń zostanie ona przeniesiona na nowy sprzęt w takiej części w jakiej nie była wykorzystana przy sprzęcie wymienianym.

Co zrobić w przypadku wystąpienia awarii

Awarię sprzętu można zgłosić za pośrednictwem intuicyjnego formularza zgłoś awarię lub poprzez infolinie

od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9:00 do 17:00
pod numerami telefonu

dla połączeń z numerów stacjonarnych:
801 009 419

dla połączeń z numerów komórkowych:
881 009 019

lub adresem mailowym:

info@easyprotect.pl

 

 

Czas realizacji zamówienia

 

Niezależnie od tego czy na karcie produktu widnieje informacja o dostępności asortymentu konsultant każdorazowo skontaktuje się z Tobą ( telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail ) w celu potwierdzenia terminu realizacji zamówienia. Kontakt nastąpi nie później niż 24 godziny od momentu złożenia zamówienia ( z wyłączeniem dni wolnych od pracy ).

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie Rohling SuuS, DPD, Transport AGDsmart.pl. Czas trwania dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni robocze.

W przypadku odbioru zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w terminie 2 dni roboczych od momentu nadania paczki.

Zawsze możesz skorzystać z bezpłatnego punktu odbioru. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

 

 

Dostawy rodzaje i koszty

 

  1. TRANSPORT AGDsmart.pl W WARSZAWIE I OKOLICACH

Regulamin promocji darmowa dostawa w Warszawie i okolicach:

  • dostawa w Transport AGDsmart.pl Warszawa 
  • jednorazowy zakup produktów powyżej 99 zł brutto,
  • promocja DOSTAWA GRATIS za 0 zł dotyczy dostaw w przedziale czasowym 11:00 - 21:00 od poniedziałku do piątku,
  • darmowa dostawa obejmuje dowóz pod wskazany w zamówieniu adres bez wniesienia sprzętu do budynków, kierowca ma obowiązek zadzwonienia do Państwa przynajmniej 1 godzinę przed dostawą.

Usługi dodatkowe (płatne) u kurierów :

GWARANTOWANA dostawa w godzinach 14:00 - 18:00  -  39.00 zł
GWARANTOWANA dostawa w godzinach 18:00 - 21:00 + 49.00 zł

 
USŁUGA DODATKOWA   KOSZT OPIS USŁUGI

Usługa wniesienia w budynkach z windą

do 2 urządzeń

1.00 zł

dotyczy wniesienia na terenie Warszawy jednego lub 2 urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług

 

Usługa wniesienia 1 urządzenia * w budynkach bez windy

do 4 piętra 

45.00 zł

dotyczy wniesienia jednego urządzenia do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenia na szkody wnieść urządzenia

*nie dotyczy lodówek Side by Side

Usługa wniesienia 2 urządzeń *

w budynkach bez windy

do 4 piętra 

 

 

dotyczy wniesienia 2 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenia na szkody wnieść urządzenia

*nie dotyczy lodówek Side by Side

Usługa wniesienia 

lodówki 2 drzwiowej

Side by Side

w budynkach bez windy

do 4 piętra 

109.00 zł

dotyczy wniesienia  do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia

 

Usługa wniesienia 

lodówki 2 drzwiowej

Side by Side

w budynkach bez windy

od 5 do 9 piętra

90.00 zł dotyczy wniesienia nie więcej niż 6 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy na piętra od 5 do 9 pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia

Dodatkowa usługa wniesienia lodówki

Side by Side

39.99 zł dodatkowa opłata naliczana, gdy w zestawie zamówionego sprzętu AGD znajduje się wielkogabarytowa lodówka typu Side by Side
Odbiór zużytego sprzętu 29.99 zł dodatkowa opłata za odbiór zużytego sprzętu AGD do punktu utylizacji, odbieramy sprzęt powinien być wcześniej opróżniony i odłączony od instalacji. Nasi kierowcy nie odłączają zużytego sprzętu
Usługa wniesienia, montażu, i podłączenia piekarnika elektrycznego, płyty indykcyjnej, elektrycznej/gazowej 149.00 zł dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, podłączenie do instalacji elektrycznej, utylizacja opakowań, koszt podłączenia 149.00 zł dotyczy 1 urządzenia
Usługa przełożenia kierunku otwierania drzwi w lodówce 99.00 zł dodatkowa usługa wykonywana przez autoryzowany serwis polegająca na zmianie otwierania kierunku drzwi. Warunkiem wykonania tej usługi jest ustalenie z naszym konsultantem kierunku otwierania drzwi oraz przedpłata na konto. Zlecenie tej usługi wydłuża czas realizacji zamówienia o dodatkowe 48 godzin ( 2 dni robocze )
Usługa rozpakowanie, ustawienia, wypoziomowania i zabrania opakowania 29.99 

dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, odebranie i utylizacja opakowań dowolnego sprzętu AGD wolnostojącego

 

 
Usługa montażu zestawu pralki i suszarki z łącznikiem 149.00

pakiet usług polegający na wniesieniu pralki i suszarki do mieszkania w przypadku możliwości skorzystania z windy, rozpakowanie urządzeń, zmontowanie zestawu pralki i suszarki w zestaw (niezbędny jest łącznik do 2 urządzeń, który należy dokupić), wypoziomowanie i podłączenie urządzeń do przygotowanych wcześniej łączy kanalizacyjnych i wodnych, sprawdzenie szczelności podłączenia, zabranie opakowań.

UWAGA: nieprawidłowy montaż grozi uszkodzeniem urządzeń.

 

Transport AGDsmart.pl Warszawa - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł

Dostawa w tej strefie obejmuje granice administracyjne Warszawy.

Dostawa w tej strefie obejmuje miejscowości:

Łomianki, Legionowo, Wołomin, Zielonka, Sulejówek, Otwock, Karczew, Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Raszyn, Ząbki, Michałowice, Reguły, Piastów, Wesoła, Stare Babice, Janki, Jabłonna, Marki, Głosków, Lesznowola, Zalesie Górne, Opacz, Płochocin, Sulejówek, Halinów, Izabelin, Laski, Chotomów, Czosnów, Stanisławów, Otwock, Józefów, Wiązowna, Złotokłos, Baniocha, Mroków, Wólka Kosowska, Otrębusy, Komorów, Nadarzyn, Brwinów, Błonie, Okuniew, Zaborów, Leszno, Nieporęt, Nowy Kazuń, Kobyłka, Glinianka, Karczew, Podkowa Leśna, Milanówek, Kłudzienko, Młochów, Rozalin, Zegrze, Wieliszew, Zakroczym, Pomiechówek, Wołomin, Klembów, Ostrówek, Radzymin, Wola Rasztowska, Kuligów, Stare Załubice, Poświętne, Kołbiel, Celestynów, Wola Prażmowska, Sokików, Grodzisk Mazowiecki.

  1. Dostawy firmą kurierską na terenie całej Polski.

Numer listu przewozowego zostanie wysłany do Ciebie e-mailem w momencie nadania paczki lub też możesz sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie. Szczegóły dotyczące lokalizacji przesyłki można uzyskać na stronach firm kurierskich, podając numer listu przewozowego.

Dostawy firmami kurierskimi za pobraniem możliwe są tylko do kwoty 5499 zł.

 

2.1 Termin dostawy

Dostarczenie przesyłek do odbiorców będzie następowało w następnym dniu roboczym po dniu ich podjęcia od klienta, pod warunkiem, że samochody liniowe dojadą do terminali odwozowych nie później niż do godzin określonych w Załączniku nr 2. W przypadku gdy warunek nie zostanie spełniony, rozładowanie samochodu będzie możliwe dopiero po zakończeniu rozładunku standardowych samochodów liniowych, a za terminowo wykonane zlecenie uważa się dostawę w terminie dwóch dni roboczych po dniu podjęcia przesyłek od Klienta.

2.2 Awizacja dostaw

 

Termin

Forma

Sposób

Cel

Awizacja 1

Dzień przed dostawą

Wiadomość SMS

Wiadomość generowana przez system w momencie odebrania danych el.

Informacja o terminie dostawy (data i przedział czasowy), sposobie dostawy (np. wniesienie lub brak wniesienia), kwocie pobrania.

Awizacja 2

Dzień dostawy – przed realizacją usługi

Rozmowa telefoniczna

Kurier

Przekazanie dokładniejszej informacji o spodziewanej godzinie dostawy. Potwierdzenie obecności odbiorcy we wskazanym miejscu.

W przypadku braku kontaktu telefonicznego z odbiorcą, przesyłka nie zostaje przekazana do
odwozu – stwierdzenie nieprawidłowości kod T0820. Automatycznie zostaje wysłany do Klienta komunikat informujący o przełożeniu dostawy na kolejny dzień roboczy albo inny dzień zgodnie z dyspozycją Klienta. Przesyłka pozostaje do 3 dni roboczych w terminalu Operatora Logistycznego.

W przypadku błędnego numeru telefonu odbiorcy lub braku zgody odbiorcy na przyjęcie przesyłki (zmiana terminu, brak gotówki itp.) kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki. Informacja o tym jest przekazywana do Klienta z wnioskiem o dyspozycje dotyczące przesyłki.

2.3 Dostawa

2.3.1  Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki zgodnie z wyznaczonym przedziałem czasowym.

2.3.2  Kurier realizuje jedynie pakiet dostawy wskazany w liście przewozowym.

2.3.3 Odbiorca nie ma możliwości zmiany wcześniej zamówionego pakietu dostaw za pośrednictwem Kuriera.

2.3.4  Dostawa z wniesieniem przesyłki realizowana tylko w pakietach L i XL zgodnie z definicją.

2.3.5  W przypadku gdy skuteczne dostarczenie przesyłki nie jest możliwe, kurier pozostawia pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej próbie dostarczenia.

2.3.6 Odbiorca może rozpakować przesyłkę dopiero po potwierdzeniu jej odbioru w liście przewozowym oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy.

2.3.7 Kurier nie ma obowiązku pozostania u odbiorcy do momentu rozpakowania przesyłki.

2.3.8 Odbiór zużytego sprzętu możliwy jedynie na warunkach standardowego polecenia odbioru.

2.3.9 Usługi poza zakresem DB Schenker Home: rozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań, odbiór sprzętu (za wyjątkiem 2.3.8).

  1. Odchylenia od standardowego procesu

Usługi są realizowane zgodnie z instrukcją opisaną w zleceniu od Klienta.

Zmiana wcześniej zleconej usługi jest możliwa tylko na podstawie dyspozycji Klienta uwzględniając dostępny czas reakcji i zasoby. 

Zapraszamy do korzystania z wygodnych usług. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj naszego konsultanta o szczegóły usług.

 

Małe Agd dostarczamy za pośrednictwem Paczkomatów

 

 

 

 

Gwarancja bezpieczeństwa dostaw

 

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej wartości. Przesyłki są oklejane szeroką firmową taśmą AGDsmart.pl, dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa większe przesyłki są mocowane do palet specjalnymi plastikowymi paskami.

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm oraz pasków zabezpieczających. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy paski lub taśmy są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia.

 

Odbiór osobisty

 

Punkt odbiorów w siedzibie firmy.

Prosimy o przyjazd po odbiór zamówionego towaru dopiero po otrzymaniu od nas e-maila lub telefonu z informacją o możliwości odbioru towaru.

Nasze magazyny i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miejscach. Przesyłki są przewożone z magazynów do punktu odbioru. Czas dostawy przesyłki z magazynów do punktu odbioru wynosi maksymalnie 2 dni robocze.

W przypadku płatności przelewem, czas do momentu odbioru towaru wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Nie ma ograniczeń gabarytowych - z naszego punktu można odebrać wszystkie produkty.

Odbiór osobisty jest bezpłatny.

Adres:

Sławęcińska 8, Macierzysz,

05-850 Ożarów Mazowiecki

wjazd główną bramą wzdłuż budynku, punkt odbiorów znajduje się po lewej stronie.

Biuro handlowe znajduje się na froncie budynku na II piętrze.

Godziny pracy:

9:00 - 17:00 Poniedziałek - Piątek

  

Formy płatności

W naszym serwisie możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem na konto: po wybraniu tej formy płatności w koszyku otrzymasz drogą e-mailową numer konta na który należy wpłacić pieniądze podając w tytule przelewu numer zamówienia. Wysyłki dokonujemy dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Nie wysyłamy i nie wydajemy towaru na podstawie potwierdzenia wpłaty. Ta forma płatności nie jest obciążona dodatkowymi opłatami.
  • Przy odbiorze za pobraniem: zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze zamówienia lub w kasie punktu odbioru osobistego. W wybranych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji zamówienia. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 9,99 zł.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu dotpay: po złożeniu zamówienia w sklepie i wybraniu formy płatności dotpay zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę dotpay.pl w celu dokonania płatności. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay S.A. o numerze identyfikacji podatkowej NIP6342661860 a żadne informacje dotyczące danych klienta czy numerów kart płatniczych nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję w wysokości 1,4 % od transakcji.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu przelewy24.pl w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma przelewy24.pl, a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję w wysokości 2 % od transakcji.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu PayPal: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayPal w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayPal a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez  formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję od transakcji w wysokości 1,9 % od transakcji.
  • Płatność kartą płatniczą w punkcie odbioru: po wybraniu tej formy płatności w koszyku będziesz mógł zapłacić kartą płatniczą w naszym punkcie odbioru. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 1,9 % od transakcji. Podczas składania zamówienia system automatycznie doliczy prowizję.
  • Raty Santander Consumer Bank S.A.: po wybraniu tej formy płatności skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy w celu dokonania formalności związanych z kredytem. W każdej chwili możesz skontaktować się z doradcą pod numerem tel. (22) 266 86 10.
  • CA Raty Credit Agricole Bank Polska S.A: po wybraniu tej formy płatności w zamówieniu wypełnisz wniosek kredytowy. W końcowym etapie składania wniosku dowiesz się wsępnie czy posiadasz zdolność kredytową . W każdej chwili możesz skontaktować się z doradcą pod numerem tel. (22) 266 86 10.

 

Zakupy na raty

 

  1. eRATY Santander Consumer Bank S.A.

Procedura zakupów:

 

Wybierz towar oraz formę płatności
Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności - płatność ratalna w systemie e-Raty Santander Consumer Bank S.A. Wypełnienie wniosku nastąpi w kolejnym kroku.

 

Oblicz wysokość raty
W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1

1Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.

 

Czekaj na kontakt konsultanta
Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy i po ustaleniu i potwierdzeniu warunków kredytu wyśle do Ciebie link z wnioskiem kredytowym. Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku kredytowego otrzymamy informację o przyznaniu kredytu - przygotuj dowód osobisty
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

 

Podpisz umowę kredytu
W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:

  • Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.

Zapoznaj się z ważnymi dokumentami

 

Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.

 

 

Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące rat w AGDDesign.pl?

Pytania prosimy kierować na skrzynkę e-mail raty@agdsmart.pl lub bezpośrednio na numer telefonu

 (22) 877 77 77  lub na infolinię 0 801 011 977 w godzinach pracy serwisu.

 

Aktualność cen na stronie

 

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych AGDsmart.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT oraz opłatę KGO (koszt gospodarowania odpadami)).

 

Faktury VAT

 

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu. Faktura jest dołączana do przesyłki. Jeśli zauważysz brak faktury prosimy zgłoś ten fakt do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Zgłaszając prosimy o podanie numeru zamówienia lub danych z zamówienia - imię, nazwisko lub nazwę firmy. Doślemy fakturę w formie elektronicznej najszybciej jak to możliwe.

 

Faktury proforma

 

Fakturę proforma możesz pobrać po zalogowaniu się na konto w naszym serwisie.

Jeśli jednak złożyłeś zamówienie bez zakładania konta w naszym serwisie a potrzebujesz faktury proforma - zgłoś ten fakt za pośrednictwem formularza kontaktowego podając numer zamówienia. Wtedy nasi konsultanci doślą fakturę proforma.


Gwarancje producentów

 

Wszystkie produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów na terenie Polski. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania ( np. produkty marki AMICA ). Nasi pracownicy nie otwierają tak zapakowanych produktów. W takich przypadkach karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Do tych produktów nasi pracownicy wraz z fakturą VAT dołączają specjalne naklejki z logo naszej firmy, które należy wkleić do karty gwarancyjnej po otwarciu urządzenia. Jeśli nie znajdziesz naklejek lub w przypadku, gdy gwarancja nie jest podstemplowana a wymaga tego serwis prosimy o zgłoszenie tego faktu do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Prosimy o podanie numeru faktury VAT lub numeru zamówienia. 

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie w tematach pomocy to prosimy zapytać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub prosimy o kontakt pod numerem infolinii 0 801 011 977

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Aktualności